Himlen kan vänta på tv

Helluuu
Jag skulle se Grey's efter jobbet, sen true blood (<3) och sen sova, men jag fastnade vid datorn och då började ett program på ettan som heter himlen kan vänta - ett år senare. 2008 gjordes en dokumentär med några människor som drabbats av olika sjukdomar, bland annat ALS, Hodgkins lymfom, hjärntumörer och cancer. Ett år senare följs dessa personers liv upp och man får se hur de har det idag. Flera hade avlidit men några lever fortfarande och har en chans att leva länge till. Sånt måste jag bara titta på, kunde ju inte bara slå av tv:n heller.. Icket!

Det känns av någon anledning som att det är fredag imorgon, varför är det inte det? Ne ne först väntar en heldag på KTC på sjukhuset där jag ska lära mig personlig hygien och bäddning (inte när det gäller mig själv då alltså utan patienters hygien och bäddning av deras sängar) samt sondmatning hur det går till. På fredag förmiddag ska jag få lära mig injektioner, skoojsigt! Sen är det helg!

Det känns tråkigt att träffa sin sambo sisådär 1-2 timmar högst per dag, drygt att jobba/ha skola på dagarna plus jobb på kvällen :( Nu kanske jag klagar lite väl mycket men det får man göra för det är min blogg,moahaha! Iallafall så ska vi ha myskväll på fredag, sådetdå! På lördag blir det kanske till att titta på en TV, annars hittar vi på nåt annat, för på kvällen ska han iväg på kalas som det ser ut som, buhu synd om mig :/.... ;)

Nu ska jag sluta klaga och sova istället, för sova bör man :)

Shibbyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0