Nytt år

Hej :)
Gott nytt år alla :)
Jag har varit väldigt seg på att uppdatera, I know.. Julen och Nyår var jättemysig och trevlig :D

Vi firade jul hos Henriks bror med familj och släkt, vi hade knytkalas och var 12-13 personer. Matilda blev livrädd när tomten kom men lugnade ner sig lite när hon nästan begravdes i paket, bortskämd liten sak ;)

På kvällen vid åtta åkte vi ut till min familj i stugan och öppnade paket, Min älskling fick ett extra paket som han inte räknat med tror jag, men hoppades på. OJ så glad han blev ;D
Fin va? ;)

I onsdags morse åkte fyra av oss upp till Björnrike, på eftermiddagen/kvällen kom de andra sex och ja, vi hade riktigt roligt måste jag säga :D Vi åkte lite i backen (väldigt lite det var galet kallt) festade, åt god mat, firade tolvslaget inne på skalet. Åkte stjärtlapp ner för en liftbacke och sedan i backen, sjuuukt kul! :D


Liten resumé av vad jag sysslat med de senaste dagarna, får se om jag återgår till den spontana några gånger i veckan inläggen eller inte, vet ej =)

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0