Ett år med min kärlek <3

Känns helt galet, ett år har gått sedan jag officiellt blev tillsammans med min Henrik, lovely!

Kommer väl ihåg ångesten den här dagen för ett år sedan då jag inte visste hur det skulle bli, och att jag såg på JVM-hockeyn uppe på NK13, och smsen jag fick där han bad mig skjutsa hem honom från Kragom, och när han berättade för mig att han inte klarade sig utan mig.. MY GOD! Trodde det var en dröm..
Jag hade verkligen bestämt mig för att skita fullständigt i den jäkeln men så, kände han likadant som mig ändå, vilket var tur för vilket år vi har haft.. underbart!


LOVE  YOU MY LOVE!!!

Shibbyy!




Kommentarer
Postat av: Sara

grattiis=)

2010-01-14 @ 13:12:39
URL: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0