Mullenuh

Kommer man inte på bättre rubriker så ^^

Fick reda på resultatet på rapporten i torsdags, vi fick B! :D:D:D Jäkligt nöjda är vi :P
På kvällen åkte vi upp till farfar och Cornelia då hon fyllde 70, fick massa godmat och fika, älgbollar bland annat, bästa bollarna enligt Oscar ;)

I fredags efter jobbet mötte jag upp Elin, Emelie och Novah, gick en sväng på stan och sen käkade vi på rutiga duken. Sen hittade vi lite fynd på barnavdelningen på Åhléns ;)
Helgen har varit lugn, åt god fläskfilémiddag på kvällen och såg sen på Natt på museet 2 efter Henriks skridskotur, myys :D

Igår var jag i birsta med mamma och elin en stund, hittade inget vettigt till mig själv men det var väl lika bra det, måste spara pengar till nästa helg då vi åker till Vemdalen! :D:D
På kvällen käkade jag middag med Emelia, såg på snyftfilmen seven pounds och käkade naturgodis, kladdkaka och grädde ;)
Väldigt booring att sova ensam för första gången på flera månader, väldigt ovant, och ensamt :/

Förhoppningsvis kommer min kära hem snart, sen blir det middag hos hans pappa och sen.. myyyys!

Höres! Shibbyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0