Köpstopp? redan?

Nee.. eller, jag tänkte att jag skulle hålla mig från att köpa massa kläder och grejer den här månaden, lägga pengar på mat och andra viktiga grejer, som skidor?! ;)

Vad inne på Team Sportia i Birsta igår och provade pjäxor och kollade på skidor, pjäxorna var jättesköna :) Ringde dit nyss för att lägga undan dem till måndag, och då hade han bara ett par av pjäxorna kvar, tur! (eller brukar de alltid säga så?)
Var nära att köpa lite fina underkläder idag också, men jag höll mig ifrån det också! *stolt* Kom på sen att vi måste betala stugan för påsk också så jag ringde Oscar och fixade det på en gång, skönt att ha det fixat redan :)

Förde över mina norgpengar igår, blä, ville verkligen ha kvar dem där längre så jag inte kunde röra dem, men vill man köpa massa dyr skidutrustning kan det behövas lite extra klirr i kassan, speciellt när min provision strular HEEEELA tiden! knäppt att Micke jobbar precis som mig och hade en extra nolla på sin provision.. morr...

Iallafall så ska jag på södra berget ikväll, Henrik och jag ska se Liket som visste för mycket, med bland annat Linus Wahlgren, yumyum! ;) Sen ska vi sova över där, myys love ;D

Nu tänkte jag städa lite innan vi åker dit för att äta middag innan showen, ha en mysig fredagskväll :D

Shibbyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0