Give me coffeeeeee

Jag vill ha en good slurk kaffe nu tack, gärna latte, gärna från mammas och pappas nespressomaskin,gärna nu.. Misstänker att jag får vänta till imorgon med att dricka en sån, får kompensera med att dricka två kanske? Vad säger du mami? ;)

Sitter på jobbet, alldeles ensam, typiskt att man jobbar två kvällspass och endast ett förmiddagspass när resten av dem man sitter med jobbar dag, såå tomt och tyst här! Men tre pass är bättre än två som jag jobbat de senaste veckorna, blir bra med pengar det.. Längtar även till att få dubbel provision i slutet på månaden eftersom de glömde bort en månad.. typ.. ;)

Nästa helg åker vi till Vemdalen igen! vecka 6 andra året i rad för mig, Rydell & Quick spelar som alltid, ska bli sweeeet! När nu Emelia också ska med är jag happyhappyyyy!
Ska försöka mig på att åka skidor för första gången sedan jag var.. nio? eller åtta kanske jag vet inte, har iallafall åkt snowboard sedan dess men nu ska jag testa iallafall och se om jag kan hänga med något? Lär få svinont i fötterna :S:S:S:S

Jag måste berätta en hemlis.. jag har länkar till de bloggar jag brukar kolla på mest, ex. systers, kenza, foki, matplatsen, frida, johanna, stina, emelie.. Henrik säger att jag är ett freak, men jag vill bara veta vad bland annat mina kära vänner och icke vänner gör, och vad det kommit för nya maträtter på bästa matbloggen såklart ;)
Sjukt att internet tar över det sociala livet, först umgicks man bara genom att komma och knacka på dörren, sen ringde man och frågade om man skulle hitta på nåt, sen smsade man, sen skrev man på internet och nu får man kolla på bloggarna vad folk gör och se om de är lediga.. eller ja nästan iallafall, påväg ditåt ^^

Jag har iallafall fullt upp i veckan så alla vet!! (haha..)

Nu ska jag återgå till jobbet :)

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sen måste man inte höra av sig för vad folk gör, de sköter facebook åt en;)

2010-02-02 @ 15:49:25
URL: http://elinsvanholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0