Födelsedagspresenter till mig snart? =)

Hihi jag skiter i att Henrik tycker jag är fjantig, jag älskar att fylla år! Det är lite mindre än en månad kvar nu och man måste ju börja fundera vad man vill ska finnas i keten..Jag önskar mig massa saker, men det är svårt att svara när folk frågar... så här kommer lite bilder istället :)









Jag är kär i tröjan från Vila (svart/vit randiga) Men hade inte råd att köpa den när jag hittade den i Birsta.. lär vara slut nu :'(.
Snö of sweden armbandet hittade jag i skidshopen i vemdalen, sjukt fint!
Jeansjackor tycker jag är svårt att hitta, som sitter bra och inte ser konstig ut.. det blir en utmaning i vår :P
Jag känner även att mitt utbud av fina BH:ar med matchande trosor till (gärna inte string och inte tantskärning heller) hipsters alltså, saknas i min garderob... ut med det gamla in med det nya!! ;)
Emelia har fått mig att sukta efter M-A-C smink.. hon hade en hel del med sig till fjällen som vi lekte lite med, nu vill jag också ha :(

Ne, nu har jag sett färdigt på Jaktstarten Herrar, gick inte så bra där inte, men grattis Anja till brons-medaljen! :D:D:D:D:D:D:D

Sov gott! Shibbyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0