Ooh holy crap

Elins ket har inte kommit fram idag heller, hade inte förväntat mig det men ändå, spännande att se vad hon kommer säga om det ;D Den andra presenten jag skickat till hemlig adress har inte levererats än men den skickas nog innan slutet på veckan :D

Just nu sitter jag och väntar på att Henrik kommer med chilisåsen så jag kan göra färdigt maten, idag serveras det kasslergratäng med chilisås, paprika, salt och peppar och matlagningsgrädde med potatismos runtom, gottigott :)

Idag fick jag mina skolböcker för den här kursen, Människokroppen som väger 1,7 kg typ och är på 550 sidor och ett atlas över människokroppen. Kan vara bra att ha under de kommande tre åren I belive ;P

Imorn blire inte E:ON som vi hade tänkt, så jag, sara, jonas, mikael och daniel kommer hit istället och ser matchen, man har ju säsongskortet ;)

Hörs! Shibbyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0