Jobb, sen skola, sen träna? :S

Tjo!
Igår var vi i E.ON arena, jag såg amatörerna spela mot de ännu mera amatörerna :P Matcehn var otroooligt spännande och åskådarantalet uppgick till hela 2 pers!
De såg iallafall ut att ha roligt och man blev lite smått sugen trots att man är värre än bambi på hal is med ett par grillor på fötterna.

Vi åkte iallafall vidare till Birsta sedan där det inhandlades mjukisar, hockeyklubba och innebandyklubba till henrik samt träningsskor till oss båda :) Vi hann även med en fika med mamsi som vi mötte där nere innan vi åkte hem.

Blir mer och mer sugen på att köpa ett par skridskor och följa med dem och testa iallafall? Behöver ju inte köpa några värstingar men det kan vara roligt om man lär sig något och sedan kanske följer med dem även i vinter och åker uppe på högslätten några kvällar? Tål att funderas på.

Sitter på jobbet nu och ska jobba i ca 40 minuter till ,sedan bär det av till sundsvall där jag går i skola till fem, sen ska jag hem och äta och kanske iväg och träna på kvällen, dock lär jag vara rätt trött och är mer sugen på att ta en promenad, så det kan bli det istället vi får se :)

Byye!
Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0