Jag klarade det!!!

Wihooo! Första tentan på utbildningen, och jag blev godkänd!! Känns så jävla undebart så det är obeskrivligt. Hade galen magvärk imorse kan jag säga. Och när jag kom in i Maries rum och skulle få tentan, ja, jag tror fasen att hjärtat stannade.
Men sen firade jag och Matilda med en chokladboll, såå glada blev vi ;D Och ikväll blir jag bluden på middag av min underbaraste älskade sambo, kan livet bli bättre? ;D

Sitter just nu och har föreläsning i klinisk kemi med en lärare som, ja, hon är duktig men galet trött man blir av att lyssna på massa svåra grejer om blodets uppbyggnad och bildning. gaah!

I helgen ska jag plugga (ovanligt) och kanske blir det bowling ikväll efter middagen? :D Imorn ville Henrik ta hem folk och kanske dricka lite öl och jag har pratat med min kära Johanna som snart åker till stora äpplet och lämnar mig :S men kanske är hon också med imorn, man vet aldrig? :)

Nuu ska jag återgå till sista delen av föreläsningen sen slänga mig på en buss hem :)

Höres! Shibbyyyyyyyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0