Jag försöker, jag försöker..

Plugga, varför ska det vara så svårt att finna motivationen? Varför är det roligare att städa, laga mat, göra de mest onödiga grejerna (som att spela spel på datorn) istället för att göra något som verkligen är viktigt? Att plugga inför en galet svår tenta? Känns som att man redan gett upp fastän jag vet att det är just det man inte ska göra.

Jag måste iallafall ta tag i dethär nu.. nervsystemet och endokrina systemet ska sitta innan helgen är slut! Jag ska verkligen kunna dem.. för de känns svårast.. njurarna har jag ingen riktig koll på heller känner jag men det kommer nog det också.. jag ska klaga dethär! :S


Kommentarer
Postat av: Elin

You go girl! kom igeeen! vem ska annars lära mig till jul när jag ska plugga på det där?;)

2009-10-29 @ 20:06:10
URL: http://elinsvanholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0