Glad att jag har dig

Godkväll.
Ja, det tog inte lång tid alls inte!
Sitter och väntar på att sömnen ska falla över mig, som min älskade sambo redan fått känna på då han ligger i sängen och snusar så sött ;D

Efter en lång skoldag (längre än nödvändigt) med huvudvärk och ond nacke och skalle kom jag hem och fick strax efter sällskap av Henrik. En mysig kväll blev det med nån konstig film på Canal+ Action och lite hollywoodfruar. (Nej jag vill inte bo i ett hus för 63 miljoner)

Idag kände jag mig givmild och istället för att beställa grejer till mig själv fick två nära presenter hemskickade till deras dörrar, nu väntar jag bara på att de ska få dem och förhoppningsvis bli glada :) Jag borde sluta shoppa och istället fokusera på kommande julklappar och önska mig det jag vill köpa istället.. Fast jag behöver ju en vinterjacka... Överlevde hela förra vintern utan sån där tjock gonig jacka då min försvann i norge vintern innan men den här vintern vill jag inte frysa!

Senaste inköpta skobaret btw, love Bianco



Gick att vika ner så fint också ;D Mina är svarta

Nee nu ska jag sova jag med så jag orkar upp imorn, föreläsning om nervsystemet var det på schemat imorn tror jag :)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0