Epitelceller och grejer

Morrn!
Sitter på skolan och har rast :) Har föreläsning om vävnader idag som pågår till tolv :) hoppas den slutar tidigare så jag slipper sitta och vänta på en buss i över en timme :S

Jag var så trött i morse så jag sov typ hela bussresan, skönt att kliva upp, göra sig iordning, sätta sig på bussen och sova i typ 40 minuter till ;D

Idag ska jag kanske fika med mamsi när jag kommer till stan och sen ikväll är det hockey som jag tvingas se då Henrik hejar på Modo (jag på Timrå). Sara kommer iallafall ner också, synd bara att hon också hejar på fel lag ;) Ska åka ner till Timrå på torsdag och se Timrå-Modo matchen, hoppas på att det blir roligt :)

Nu ska jag ta något att äta och sen äre lektion igen :)

Shibbyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0