Bra dag :D

Tog lite sovmorgon, åkte sen upp till Henriks jobb där jag satt och pluggade några timmar. Städade och tvättade bilen med Sergej, snäll man ;D

Fick reda på att jag klarade anatomitentan, wihoooo!!! :D:D:D:D:D:D Matilda, Mikaela, congratz till er också!!! ;D

Hjälpte mamma kakla lite i badrummet sen blev jag sugen på en blooodig stek.. men alla after work var fullbokade, så vad gör man? Man åker och köper, fy skam, aldrig köpt en köttbit förut i heela mitt liv.. Tacka vet jag pappa "älgjägarn" svanholm som försörjer mig med godaste köttet ;D

Iallafall blev det pepparstek med potatisgratäng och en god bearnaisesås till det, yumyum! Ser det inte gott ut? med ett glas rött till? :)



Nu åter till myyyset med bubben ;D Ha en trevlig kväll!

Shibbyyyyy!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0