Working 9 to 5

Även på helgen! Jobbar iofs kvart i nio till halv sex men det finns ingen låt som går så ;D

Ja det blev film igår och ja det blev cheeseballs, är förmodligen beroende av skiten nu, inte bra alls, måste hitta nån som kan övertala mig att inte äta sånt crap. Henrik och jag har iofs skakat hand på att sluta dricka vanlig dricka, och även minska på godis osv, kanske möjligtvis popcorn då och då även om inte det heller är speciellt hälsosamt ;D Den jäveln ringde för övrigt tidigare och stod i liften i Vemdalen, inte avundsjuk alls :( Hade bastat igår även, satt där och tittade ut över vemdalsskalet, och alla pistmaskiner, han var nog ett lyckorus hela han ;D

Update han ringde för en sekund sen och ville bara informera mig om att han satt på afterskin med en öl i handen, den jäveln.. jag ska... dghdsjkgdm.... morr..

Ikväll blir en lugn kväll, tänkte faktiskt gona ner mig i sängen med en bok, kanske se nån film och bara mysa med mig själv, måste bli helt frisk snart och med tanke på att jag jobbar ända till på onsdag så kommer jag inte få någon heldag jag kan kurera mig på, så det får bli ikväll, skiter i att det är lördag för jag jobbar ändå imorn! ;P

Ha en mysig lördagskväll ;D

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0