Snorunge...

Ja alla andra kallar mig det så jag kan lika gärna göra det jag med, eller rudolf med röda mulen för jag är alldeles röd om näsan pga alla snytningar, mysigt att dela med sig av detta, I know!

Jobbade splitt idag så jag slutade klockan halv tolv och började igen klockan fem, hann med att pussas lite, vara på massage, hälsa på Andreas på länsförsäkringar och fixa med anmälan av min telefon OCH umgås med Linn och Jens under tiden de lagade mat, trevlish! Arbetsdagen känns så mycket kortare när man delar upp den och man hinner dessutom göra en massa grejer mitt emellan =)

Ikväll blire lugnt, ska nog se nån film med Dannebooi och ta det lugnt, godis eller cheeseballs, något av dem är ett måste! ;D

Ha en trevlig kväll!

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men Fanny. Det är ju inge bra alls att få massage när man är sjuk!

2009-01-17 @ 14:27:00
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0