Sjuk igen?

Det är fan åt helvete, snorig och ont i kroppen har jag, hostat som en idiot de senaste dagarna även en sväng feber har jag hunnit med. Var ledig igår pga att vi jobbar helg så jag fick ta det lite lugnt, jag väägrar vara sjuk och ta ledigt från jobbet, har inte råd med det och jag är inte sugen på att ligga hemma heller med tanke på att man nyss varit ledig så mycket!

Har iallafall haft en rätt lugn vecka, förutom jobb har jag mest legat hemma hos Henrik i soffan och myst, sett på tv osv. Vi har kommit på att Grodan boll ("Hörrö!") och PlåtNiklas allt är ett par fina grabbar, så sjukt roliga kommentarer i dendär filmen ;D  

Var även och träffade Sarabarn en sväng igår, kikade på hennes och Tottes nya lägenhet som var jättefin :) Tomas "the handyman" Ekebjörk hade gjort ett väldigt bra jobb ;D (Btw så är det han själv som kallar sig för det)

Tråkigt att vara ensam i helgen.. men kanske även lite skönt att sova själv några nätter :P

Och btw, Linn skickade nyss en bild på vad som, om jag fick önska, skulle kunna få bli mitt nya husdjur ;D



Puss på er ha en bra dag!

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Frida

En fingerapa? ;p

2009-01-16 @ 11:22:31
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0