Partey?

Helluuu.
Sitter och lyssnar på gamla Cascada-låtar, och ja man får ju lite partykänslor varje gång man lyssnar på de låtarna, flashback från några år tillbaka när de låtarna spelades flitigt, av någon anledning komme jag att tänka på Andreas? Wierd ;)

Helgen har varit skön, i fredags var jag och Henrik och hade tapetnedtagning hos Jonas, hans syster var också med, trevlig tillställning faktiskt, drack lite öl till, inge party party blev det men vi funderade faktiskt ett tag där att gå ner på krogen i våra mjukisar och arbetsbyxor nedkladdade med gammalt tapetklister, men vid halv ett vandrade vi hemöver istället, kanske var lika bäst det ;)

Lördagen var väldigt innehållsrik, hann med fyra tvättar, städning av hela Henriks lägenhet, gick och hämtade bilen och handlade, bytte blommor i hela lägenheten och bytte äntligen från julgardinerna i köket som hängt där lite väl länge :P
Lagade chili con carne och käkade med Viktor och Carro, Viktor hade ju dock glömt att informera oss om att Carro var allergisk mot bönor så hon käkade kyckling istället ;P

Senare på kvällen kom Occe och vi satt och hade det allmänt trevligt, åkte även ut till Kragom en sväng där det var en liten tillställning :)

Igår var en lugn dag, åkte till Birsta en sväng med Frida och hämtade ut en ny telefon från Siba, likadam w902 som jag hade tidigare. fyndade även lite kläder och en klocka/halsband från ur&penn för 100 kronor, assöt, formad som ett körsbär ;) Kan ju faktiskt lägga in en bild på det sen, om jag kommer ihåg det vill säga ;)

Nu ska jag återgå till den utringande verksamheten en stund :( Jag, Micke och Marie måste den här veckan under kvällen sitta och ringa ut till våra inaktiva telefonikunder och fråga varför de inte använder telefonin, skiiitkul.. hmpf!

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0