Nyårslöften är crap

Tjoho!
Helvete vilken bra dag jag har idag, helt gaalet? Förstår egentligen inte varför. Sov aasgott inatt :) Vaknade när Henrik gick på jobbet, somnade om och vaknade vid halv nio när väckaren ringde, snoozade till kvart i då snyggingen ringde och kollade vad jag gjorde, hade liite problem med att komma upp ur sängen men till slut gick det ;P Gick förbi Waynes och köpte en stoor caffe latte med chokladsmak, hon gjorde den lite väl söt men wtf, gick på Sinbad och köpte lite annat smått och gott, och en festis och vandrade sedan ner på jobbet.

Idag äre utmaning mot team Lisa, sålde bra igår och hoppas att även denna dag går bra, dock har det inte börjat ringa så mycket än :P Upptäckte även att jag ligger på wildcardlistan i soltävlingen, tävlingen där team kan vinna en resa till Gran Canaria, iofs äre kanske inte superduper att ligga på 19:onde plats men jag är ju med på listan iallafall? Sen är ju chansen att 19 stycken säger nej till att åka med i princip obefintlig, men jag finns med och jag ligger före Tess, moahaha! ;D

Igårkväll efter jobbet gick jag ner i källaren här i huset och gymmade lite, inte så jättebra musik att välja mellan men jag var ensam där nere och det var ganska skönt faktiskt :) Gick sedan hem till lägenheten och duschade, såg på lite House och sen kom Henrik och hämtade upp mig, åkte upp till mamma och pappa och hämtade min väska och mamsen slängde med lite kött och grejer, inte helt fel tack mami! ;D

Nu äre back to work som gäller!

Puss och kram och Shibbyy!

P.S. Eftersom jag är så glad och hyper idag så misstänker Tess och Marie att det var annat än kaffe i min mugg från waynes, men så vare inte jag loovar!

Kommentarer
Postat av: Tesss

Du har ETT abonnemang mer än mig din skit! ;P

Men jag har sålt mer än dig idag, tralalalalala!!!

2009-01-13 @ 16:41:29
URL: http://sweetescapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0