Min lilla kråksång

Ja jag vet inte varför men när mamsen skjutsade ner mig till lägenheten efter att ha varit och käkat tacos hos dem så började jag helt plötsligt sjunga på den gamla mamma mu låten, asbra ;D;D

Sötnosen kom hem igårkväll, han var trött, och slut, men ack så mys det var att han var hemma igen :)

Fyfan det känns inte som måndag, kanske för att jag jobbat hela helgen och inte fått någon ledig dag, den kommer på torsdag! Och då ska även jag, Martin, Mikaela och kanske Uffe till E:ON Arena ;D Får se hur det blir med detdär :)

Snart börjar jobbet! Ska nog ta mig en kaffe först, kanske en hårdbrödmacka.. bra att det finns sånt här så man slipper käka när man är hemma, det går inte alls för mig det ^^


Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0