Efter helgen kommer...jobb?

Halluuu!
Varit dålig på att blogga i några dagar nu, både pga helt och utebliven ork. Satt inloggad i fredags, fick påtryckningar från Linn att skriva något, men inte det inte, jag glömde bort det ;)

I fredags efter jobbet umgicks jag med min käre Henrik, myste och såg på Let's dance :) I lördags var jag först och simmade, sen fikade jag med brudarna, Klara har nu lämnat oss för att svettas i kalsonger med grabbarna i karlskrona, det kommer gå toppen bruden! Glöm inte att säga att det var du ;P
På kvällen var jag och Carro först hos mig, sen joinade Linn oss och vi åkte upp till toppstugan där det var kalas, åkte sedan vidare till Parketten men släppte av Crro på vägen då hon skulle jobba på Svenssons.
Dansade till Eight balls och till bröderna Johansson, gick en sväng på krogen men Linn gick hem lika snabbt som hon kommit dit :P Träffade Henrik där och vi gick hem vi också efter bara en liten stund.
Söndagen spenderades i hans soffa, mysmys :)
Åkte upp på höga berget en sväng på kvällen, sen hem till lägenheten där jag gonade ner mig i sängen och såg på film :) Dock tråkigt att sova själv :/

Snabb resumé av helgen men mysig har den varit :D
Ikväll blire gym direkt efter jobbet och sedan kaanske hockey, eller så tar jag det nog bara lugnt, känner mig sjukt slö men ändå duktig ;P

Nu äre åter till jobb med de nya kampanjerna!

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0