Trött, tröttare, Fanny

Halluu!
Sjukt svårt att komma upp ur sängen imorse, och ändå har man sovit i 8 timmar? Henrik informerade mig om att det var 19 minusgrader ute vilket gjorde att jag ännu mer ville stanna kvar under täcket. Men inte då man har väl ett jobb att sköta!

Igår efter jobbet gick jag hem till gubben och lagade korvstroganoff, helt galet vad gott det var! Tyckte han också btw ;)
Jag låg i soffan och halvsov/såg på tv medans Henrik höll på att fixa med pistmaskinen, satt vid köksbordet och pillrade med massa diod-lampor osv, vilken extremt tillfredsställande hobby! (Ja det heter så, inte leksak!)

Nu blire jobb, om det ringer vill säga ^^

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0