Mayhem

Yes man blir så glad av den låten ;D

Igår var det två hockeymatcher, både Modo och Timrå förlorade sina matcher, skitdag vare, vi såg inte ens färdigt på hela matchen hos Niklas, Henrik var så suris :P Mig gör det inte så mycket om modo förlorar dumt dock att Timrå gjorde det :/ Däremot så är det inte så kul om Modo måste kvala för att få vara kvar i elitserien, onödigt ^^

Annars då? Jag sitter på jobbet, har rast..och nej jag har inte rast jämt, däremot verkar det som att Henrik lyckas pricka in att ringa varje gång jag har det, typiskt det han tror redan att jag inte gör något vettigt på jobbet ;)

Ikväll ska jag på kalas hos kära Frida som fyllde år igår :D Hon gillade min och Tess present iallafall, och det gjorde Andreas också ;D

Höres!

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0