Hääääääälg! (läs helg med norrländskt uttal)

Helluu!
Hela veckan har snart gått och jag sitter här för sista gången denna vecka, har gått bra som fasen faktiskt bortsett från igår då det var rätt tråkigt och lugnt på luren. Hoppas på en bättre fredag :D

Igår blev vi på jobbet bjudna på bio av nonstop television och vi fick se Mickey Rourkes The Wrestler. Den var faktiskt ganska bra, rätt slö vissa perioder men kändes verklig (kan ju bero på att den var det till stor del).

Ikväll hoppas jag på att bli bjuden på någon god middag. Har lagat middag måndag-torsdag och ikväll orkar jag banne mig inte så nu är det hans tur att bjuda på nåt gott :)
I veckan har det bjudits på: Flygande jakob, korvstroganoff, lax med sweet chili fetaost och cremé fraiche med potatis och igår blev det sibyllakrov och stekt potatis, inte illa pinkat! Blev snabbmat igår då vi skulle städa och jag skulle på bion :)

Min kära syster skulle komma hem i helgen men inte det inte, hon sket i det och jobbade istället... :(

Imorn blir det barnkalas hos Sara som fyller glasbank! Obligatorisk kjol låter också trevligt ;) Senare blir det då kanske sundsvall, hur det nu går med det annars får jag väl sitta ensam hemma, på en lördagkväll, på alla hjärtans dag... snyft! ;P Needå ska nog lösa sig dedär ;D

Ha en trevlig helg får se om jag bloggar nånting eller inte.

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0