Dan före dan före vemdalen dan? ;P

Halluu!
Jaa på torsdag morgon bär det av mot Vemdalen! tråkigt nog följer min kära vän Linn inte med, och Frida som jag snackade med igår skulle spela match på lördag så hon kunde inte heller följa med :( Vilket resulterat i att jag kommer åka upp med Carlsson, Njord, Viktor, Oskar och Henrik, tröjor är på g och vi är laddade som fasen!

I lördags var jag Oskar och Henrik på stan och såg på när de hoppade i nybrobacken. gick inte så bra när vi var där då de byggt hoppet lite konstigt men fick höra sen att de byggde om det och att det funkade bättre sen ;P

Gick på glasbanken en sväng sen på hemköp för att köpa grillkorv. Sen bar det av hem till Henrik, sen Oskar och sist till mig för att bylta på oss en massa kläder. kokade varm choklad med minttu i och sen ut till Kragom. Åkte skoter till Slottet där vi grillade, några åkte pulka med småbarnen och vi hade det allmänt trevligt hela eftermiddagen :)
Åkte en sväng in till stan för att duscha och byta kläder och åkte sedan ut till byn igen. Var hos Sahlén och spelade guitar hero osv. Var rätt kul faktiskt att umgås med massa äldre människor, folk i typ mamma och pappa ålder, jag var yngst av de vuxna där om man säger så, men det var kul ;D

Igår fick henke sin pistmaskin, en liten sak som vi lekte med hos Niklas och jag tror lilla Matlida (Niklas dotter) tyckte den var rätt läskig, slängde henne i snön några gånger vilket hon tyckte var väldigt roligt ;P

Nu blire till att sälja som fasen, även om det ringer dåligt, men jag sålde så bra igår så jag är lugn ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0