Nu är det över, tills imorn

Tjo!
Sitter och pustar ut efter mikrobiologitentan vi hade nyss. Var den lätt? Jag vet inte, vågar man säga så? Det kändes ganska bra och förhoppningsvis räcker det till att bli godkänd, men det får vi inte reda på förrän efter jul så det är bara att försöka låta bli att tänka på det :P En timme tog det iallafall sen var jag klar.

Imorn börjar ångesten för nästa tenta iallafall som är nästa fredag, farmakologi och läkemedelsberäkning :S

Igår var det julfest med jobbet, oj så kul! :D Linn och jag var utklädda till julgranar dagen till ära, hade svarta klänningar med volanger, julgransglitter och röda pumlor fasthängda i klänningen, supernajs! ;D
Vi hade även lösögonfransar och rött glitter på ena ögat som vi fäst med lösögonfranslim :P Ska försöka visa bild sen :)
Dogge doggelito gästade festen också, utklädd till tomte ;)

Nu sitter jag här med Matilda och väntar på de andra. Antingen åker jag hem eller så följer jag med dem på stan, what to do? Kanske stannar här en stund och åker hem sen? ;)

Ikväll blire myyyyyyyyyyyyyys!
Imorn blire hockey och kalas hos Linn som fyller år på söndag :D WIHOO!

PUSS! Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Stina

TAAAACK!!:D

2009-12-04 @ 22:44:52
URL: http://schtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0