Jobbejobbejobbeee

Tjo!
Sitter på jobbet med Crroo.. Ringer väldigt lite så jag sitter och svarar på mail, och Carro är såå trevlig med sina kunder ;P

Jahapp, längtar ni till jul eller? Jag köpte en gran igår, eller, jag fick en av pappsii!! :D Tack :D Självklart en riktig gran som luktar barr!
Den ska kläs ikväll och massa ket ska läggas under granen så det ser riktigt juligt ut, ska bli mys :D

Jobbar hela helgen så det blir ingen utgång för mig inte, ska ju till Björnrike nästa onsdag över nyår så det känns bäst att spara sig tills dess :P

Jag är liite avis på min kära pojkvän som är i birsta med sötmackie, vill också träffa henne :( Som tur är får jag träffa henne på torsdag när tomten kommer ;D

Ha en myyysig kväll!

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0