Jobba?

Tjo!

Sitter på Henriks jobb och pluggar idag, skulle åka till skolan men känns så drygt att åka hem redan halv tre, då man precis kommit igång om man åker dit, plus att bussresorna tar tid, men imorn, så jäklar, om de andra ska dit då vill säga ;)

Ikväll ska jag jobba för första gången på två veckor, förväntar mig miltals lång lsita i inkorgen samt en heel del att läsa igenom på intranätet innan man kan dra igång men så blire! Ska även jobba imornkväll sen blir det plugga resten av veckan dygnet runt.. puh!

Nästa vecka börjar vi med rapportskrivning, över jul, skojsigt.. Men förhoppningsvis kan man göra så mycket som möjligt innan jul för att sedan kunna slappna av, och åka till fjällen ;D

Jag har fått massa paket av mami de senaste dagarna, 14 paket och en adentsstake :) Än så länge har jag fått bland annat doftljus och uppblåsbara klädhängare, ska bli kul att sevad morgondagen bjuder på ;D

Har även testat de nya glöggsmakerna i helgen, apelsin och lingon, gillar båda men jag köpte apelsin, får se vad Henrik säger om den =)

Nu ska jag återgå till plugget sen jobb om en timme!

Shibbyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0