Sup och svälj, trevlig helg!

Neee, jag skojade bara ;D Det blir en lugn helg för mig, äntligen! ;P
Igår kväll var jag med Tomas och Andreas och åt på Royal, jag trodde magsäcken skulle spricka! Men gott vare ;D
Senare på kvällen umgicks jag bara med Jonas och Henke, tog det lugnt, lyssnade på musik och jävlades med varandra, som vanligt ;)

Idag var jag och Gustav och köpte en inflyttningspresent till Linn, hon fick fyra marimekko glas och en tillbringare till, väldigt fint och hon blev jätteglad ;D
Linn och jag gjorde pizza till middag åt oss, Henke och Gustav i min pizza pronto, de blev sjukt goda måste jag säga, värsta proffsen :D

Det blev även bestämt att jag ska jobba övertid imorn, behöver inte sitta i telefon utan ska svara på mail under hela tiden, kan nog vara rätt skönt och bra med lite träning, hade mailutbildningen igår så det kan behövas att repetera lite, Linn får hjälpa mig :)

Nu ska jag vara lite social med människorna, ha en trevlig helg :)

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0