Sorry

Jag vet Sofie, får värsta perioderna när jag skriver ofta, sen går det helt plötsligt en vecka utan att jag skrivit nåt alls :P

Sen förra söndagen har jag gjort en massa roliga saker. Var på hormöberget ännu en gång i tisdags med Henke och Linn, har fan inte garvat så mycket som jag gjorde då på väldigt länge, trodde jag skulle dö, och tanten och gubben som satt bakom oss skrattade åt oss, tror inte de blev sura för att vi störde dem utan snarare blev lite roade över att vi hade svårt att sluta skratta :P
Vi snackade om London-resan! Innan vi åkte till hornöberget bokade vi tre en weekendresa till LONDON BABY!!! Vi åker onsdag den 5 november och kommer hem på lördagen den 8:e, okej det blir en sjukt kort resa men fyfaan vad kul vi ska ha!!
Så vi planerade det här lite grann, jag tänkte ta iallafall en bild på mig och Johnny Depp, kanske med Brad Pitt också ;P Vaxkabinnettet alltså, hört så mycket om detdär stället så nu MÅSTE jag bara dit :D

När det gäller det nya jobbet så har jag fått börja i ett nytt team, team Roger, känns riktigt bra faktiskt :) Sitter och svarar på kundservice och fakturafrågor fortfarande, men får nu även svara på nya kunder som ringer in och vill teckna abonnemang med oss, jätte roligt äre när det går bra ;D

Jobbade även lite övertid igår, satt med Linn och svarade på mail. Hon var på sjukt dåligt humör, men när hon fått i sig lite mat så blev allt snabbt mycket bättre ;D
Till middag blev det smördegsinbakad fläskfilé med créme bonjour vitlök och potatisskruvar, YUMYUM!! Hann bli lite grinig jag med innan jag fick min middag men sen blev allt mycket bättre ;D Vi som åt var jag, Linn, Henke och Jonas.

Henke och Linn hade fått för sig att supa ner mig, vilket resulterade i att även dem blev lite onyktra, min sambuca flaska tog ju slut så ;D
Hade en väldigt rolig kväll och idag är jag seg men det var det värt :)

Sitter just nu i Tomas lägenhet, testade installera internet, funkar skitbra :) Han har ställt in de nya sofforna ha köpt och vi har städat lite, börjar se riktigt bra ut faktiskt :) Snart äre dags att hjälpa mamma och Tomas litegrann, sitter ju bara här och latar mig men jag kände att det var dags att uppdatera litegrann ;)

Vi hörs inom kort :)

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaa ja jag känner lite detsamma. om du fixar min kan jag fixa din ;) fast tiden är som sagt knapp.. :s

2008-09-15 @ 15:49:13
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0