Söndag

Hej hopp
Just hemkommen från Höga Kusten hotellet, de gör så jäkla god mat där! Och utsikten är ju inte dum alls om man säger så ;) Det var trevligt att träffa mormor och morfar också, känns som att det går alldeles för lång tid mellan gångerna :/
Hämtade även bilen i Kramfors där den varit för byte av kammrem, nu äre inge fel på bilen alls, och om det är det då jäklar :P

Igår var en tråkig kväll. Linn låg och sov över halva soffan, Gustav satt vid datorn, Henke låg och sov på mattan på golvet och jag såg på en film på tv, kul eller? jäkla tråkmånsar :P Gustav var ju iallafall vaken och var snäll och skjutsade hem mig sen, och Jonas gjorde så gott han kunde att underhålla mig via sms, lyckades faktiskt rätt bra, skrattade så jag fick tårar i ögonen :P

Idag har jag och Linn jobbat, hon väckte mig klockan nio och sa att vi skulle ses på jobbet tio. När jag kommer dit tio i och ringer henne berättar hon att hon försovit sig, hon har alltså ringt och väckt mig och sedan somnat om, duktig tjej ;P
Vi bestämmer oss iallafall för att börja jobba lite senare så vi hälsar på Gustav där han står i sin lilla lokal och lagar sina små flygplan, äter sedan lunch med Henke och börjar jobba strax efter tolv.
Jag jobbar till typ halv sex och sen åkte jag, elin, tomas och mathias till höga kusten :)

Imorn äre jobb heela dagen lååång ;P
Nu ska jag mysa med baby i soffan, hörs!

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Sofie!

Fanny du måste ju uppdatera oftare så jag vet vad som händer hemma:)

2008-09-14 @ 02:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0