Helgen

Tjoo!
Sitter hemma hos Tomas, precis bäddat i nya sängen och satt upp gardiner i sovrummet, fiiint :D De måste dock fållas lite men annars blire bra :P
I fredags när jag slutade jobba kom Andreas och Tomas och hämtade mig och sen åkte vi på Sorrento och åt middag, gott vare! Andreas hävdar att de har de godaste pizzorna i stan, jag skulle vilja säga att tre kronor har det faktiskt ;D
Efter maten åkte vi hem til Jonas och när Tomas och Andreas åkte därifrån gick vi en promenad ner till stan och hem till Henke där han och Obbe satt och drack lite öl och softade, hade en sjukt rolig kväll med pojkarna faktiskt :D

Igår åkte jag och mamma till Sundsvall för lite shopping, var ute efter ett par svarta skor, vanliga fast snygga gymnastikskor alltså, och en halsduk. Det slutade med att jag köpte ett par skor från Din Sko, en skjorta från Espirit, en kjol från Gina Tricot och TVÅ halsdukar från indiska. Hade sett halsduken på Kenzas blogg och blev kär i den så jag ville ha en egen. Dock kunde jag inte bestämma om jag ville ha en svart eller en vit och då jag har en brun och en grå jacka så köpte jag båda då jag inte ville ha vit halsduk till den gråa jackan ;P
Mamma och jag kökade lunch på ett fik i gallerian och sen åkte vi vidare till Birsta där vi bara gick en sväng på Ikea sen åkte vi hem. Jag sov i bilen på vägen till Sundsvall och även på vägen hem.
Efter en dusch hemma kom Linn och Henke och hämtade mig, åkte på tre kronor och käkade en kebabrulle, tror banne mig den var 24 meter lååååång ;P (internskämt).

Efter maten åkte jag och Linn till Erik Modig och drack en flaska vin, spelade spel och lyssnade på musik, däckade på Storgatan vid ett-tiden tror jag. Sjukt slö idag!!

Nu ska vi ut till Ä-bro och ska äta middag hos Tomas föräldrar, hare gött :D

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0