Välkommen till Singelvärlden!

Tacktack, tack så mycket..
Inte positivt överhuvud taget men man kan fan inte gå och må dåligt hur länge som helst.. Men visst, jag älskar karljäveln, det gör jag verkligen typ mest i hela världen, men känslorna har svalnat och vafan kan man göra, det tar ju på båda två om känslorna inte finns där längre..
Så idag blev jag singel, det var ett gemensamt beslut och vi tror båda att det blir bäst såhär.. Men vafan ska jag göra om jag ångrar mig!? Tänk om jag gjort världens största misstag nu? Känns som att jag kommer få lida för det ett bra tag isf... Men just nu känns det rätt iallfall, kanske, nångång i framtiden det funkar bättre.

Men jag är banne mig bara 20 år, jag har ju hela livet framför mig som många påpekat, och sure, så kanske det är men jag har haft en sån underbar tid med Tomas i över ett år och han är världens bästa vän/pojkvän/livskamrat, jag måste vara helt blåst i huvudet som gjorde slut.. Dumma hjärna/hjärta, undrar vem som styr mest, säkert hjärtat men det var hjärnan som gjorde att det tog slut.

Shit vad jag svamlar hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0