Snart äre happy times!

Jaaa för snart kommer snön och då kan man åka bräda!!!!!!! Syster ska säsongsarbeta i åre igen, jag ska till vemdalen vecka sju, kanske vecka sex också, åre kommer jag nog åka till flera gånger under vintern, och jag kan inte förklara hur lycklig jag blir av att åka snowboard!
Att jag skulle bo längst ner i Sverige finns fan inte, Norrland är heelt underbart, året runt banne mig, visst att det varit lite dåligt med snö här i Härnösand de senaste åren men det är inte långt till fjällen ;D
Jag blir alldeles svag i benen när jag ser reklam för skistar eller någon film där de åker i en massa puder, finns inget jag längtar till mer just nu!

Ge mig snö till mig och min bräda så är jag lyckligast i världen.

Nu ska jag återgå till det vanliga söndagsnöjet, chilla med Jonas och Henke, jag vet, inte ovanligt ^^

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0