Skooor!

Wihoo!
Köpte ett par skor i sundsvall för.. var det två helger sen kanske? Och självklart var de för små, kändes rätt bra där i affären men kom på hemma sen att jag behövde en större storlek. Så när mamma var i Birsta i onsdags lämnade hon tillbaka dem då det inte fanns nån större storlek kvarm varken där eller inne i Sundsvall, surt tänkte jag och kollade på webben, var inte så sugen på att betala fraktkostnaden men ja, jag tänkte fundera på saken iallafall, för skorna var ju snygg ;)
Kom då på idag att syster ska till Ö-vik imorn, så jag ringer dit och då hade de ett par kvar i min storlek!! Wihoo! Så då får jag skorna redan imorgon :D Visst är de snygga?

Skor
Har iallafall haft utbildning idag med Erik. Ska börja sitta och ta emot uppsägningar av abonnemang från och med nu, kan ju bli kul, hoppas på trevliga kunder bara :)

Ikväll blire film film film och inte mycket mer ;P

Shibbyyy!

Kommentarer
Postat av: Frida

då behöver jag ju inte vara avis iaf ;)

2008-10-04 @ 14:30:06
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: Frida

dags att uppdatera nu segkorv!

2008-10-09 @ 19:52:14
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0