Tacos :)

Helluuu
Lugn kväll söndags, var hemma hos mamsen och pappsen och käkade middag, åt cheesecake till efterrätt, vet inte hur jag orkade äta den också, men den slank väl ner i den andra magsäcken, gotta-magsäcken alltså ;D Åkte sedan till lägenheten med en massa kläder att he in i garderoben. Johan kom förbi och hälsade på en sväng också, skrattade åt den lilla lägenheten, som är asmysig men liten, behöver inte mer :)

Igår efter jobbet käkade jag middag med Martin, drog ut på tiden en hel del när vi, efter att jag kommit dit kommer på att vi inte orkar tina kycklingen en timme innan vi får äta, så vi åka på coop och handlade grejer till tacos istället. Skulle träffa Elisa när hennes träning slutade men jag hann ju inte äta innan hennes träning var slut, så jag fick åka hem och vänta tills hon också hade käkat, vi fikade en stund på waynes och snackade lite skit =)

Nu sitter jag på jobbet och softar lite, lånar Johans dator, snäll pojke ;D;D

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0