Söndagsjobb

Yeeey, spiknykter hela helgen, inte druckit en droppe, duktig flicka ;D
Igår jobbade jag hela dagen, alla på jobbet tror jag hade hybris eller nåt, galna människor! Efter jobbet gick jag, Henke, Linn och Jonas och käkade på Svenssons, käkade toast skagen till förrätt, smaklökarna avled nästan, sjuuukt gott vare! Kycklingen till huvudrätten vet jag inte om jag var så inponerad av men kantarellsåsen till var underbar ;D

Efter maten åkte Linn och jag hem till mig, jag duschade och bytte om, sen åkte vi ut till Pär och Ante med Mia. Spelade Guitar Hero, jag tittade på när de andra drack och vi sjöng till massa fula låtar, åkte sedan in till stan. Släppte av killarna och åkte hem till Erik en stund. Spelade Rock Band för första gången, måste säga att Guitar Hero är så sjuukt mycket roligare, iallafall var det den uppfattningen jag fick, testade dock aldrig trummorna ^^

Jag, Linn och Mia drog iallafall en sväng på krogen, sa hej till lite folk och sen drog vi hem och sov båda två, tyckte att det var bäst så med tanke på att jag skulle upp idag och jobba, igen!

Nu ringer det!

Hare! Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0