Slap my bitch up

Eller så får ni slå mig på käften, känner iiiiiiingenting. Precis vart hos tandläkaren, så det finns en förklaring, längtar dock inte tills bedövningen släpper, brukar oftast göra ondast just där de tagit bedövningen :(

I övrigt så hade jag tur och fick skjuts av Henke en kvart innan jobbet hem till mig för att hämta bilen, när jag ringde och frågade vart han var höll han på att borsta tänderna, seg jävel ;P Men bilen var bra att ha för då behövde jag inte springa varken ner eller tillbaka från tandis.

Ikväll efter jobbet ska jag äta middag hos mami och papi, fick ett telefonsamtal från pappa igår där han sa att han saknade mig, inte setts på hela vecka, huvaligen hur överlevde han när jag bodde i Norge egentligen? Fast det kanske är annorlunda när jag är så nära ;) I vilket fall tänkte han bjuda på gomat, och efter maten ska jag träffa min allra käraste vän Linn, miss you babe inte setst på hela veckan, vilket är sjuuukt ovanligt för att vara oss, men det kanske behövs ibland vad vet jag ;P

Nu ska jag återgå till jobbet!

Shibbyy!!

Kommentarer
Postat av: Elin

HAN BJUDA PÅ MAT?! JAG bjuder på mat;) så det så!!! och bara du fick kantarellsås, så tack så mkt elin;)

2008-11-21 @ 17:43:36
URL: http://elinsvanholm.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh, vilken lyx! Tänk om man blev bjuden på gómat..

2008-11-22 @ 12:54:57
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0