Livet är förjävla roligt ibland

MOahahah! Ne, kanske inte det inte. Jag sitter här på jobbet och har precis tidsrapporterat de senaste veckornas arbete till Manpower, kom på att jag inte gjort detta sedan förra månaden, så det var dags kändes det som, anledningen till att jag gick hit överhuvudtaget var för att jag dumt nog inte kollade när jag börjar imorn när jag gick hem i fredags, men nu vet jag det iallafall.

Gårdagen var först en lugn dag, softade med Linn, var i lägenheten och hämtade smutstvätt och grejer, köpte ett linne på vera.nu, åkte hem till mamma och pappa och somnade i min säng i några timmar, åt lite mat, duschade och åkte ner på stan, kommer då på att jag glömt nycklarna till lägenheten, även att jag inte har några skor att ha på mig på kvällen (har bara vinterkängor) och  dessutom hade jag snowboardjackan på mig, som jag inte kände för att ha på mig på krogen, så jag lånade skor av Linn och jacka av Mia, tack gullungar ;P För övrigt så kom vi inte igång med att dricka något vin förrän efter nio, och två timmar senare hade jag druckit tillräckligt, orkade inte gå på krogen, så jag sket i det, tydligen hade det inte varit nå roligt där ändå så jag missade nog inget ;P Linn och jag satt iallafall hemma hos henne till typ halv tio sen åkte vi upp till Östa där det var killfest, som vi förstörde litegrann, eftersom vi är tjejer.. ;P Men det var jättekul faktiskt :)

Och ja mamma, jag är lite bakis idag, jag vill inte ha någon predikan när jag kommer hem, okidoki?

Ikväll kanske det blir Rambo med Henke och Åberg, med godis till det, inte daaligt!, nu ska jag hem till mamsen och pappsen iallafall, mamma skulle göra lasagne, tror banne mig det är min favoriträtt ;D;D;D

Höres! Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0