Hookers

Ikväll äre Halloweenfest hos Robin, jag och linn har svarta korta skinnklänningar, hattar, en ros i halsen, nätstrumpor och ett litet band knutet på låret (för all tip som vi förväntas få ikväll såklart).

Igår hade vi teamfest, skitkul hade vi! Var i en lägenhet vid hamnen, lagade massa mat, spelade guitar hero, singstar, stor jävla bilbana och så körde vi bil på ps3 med bilstolar och bilrattar, as bra ;D
Orkade inte gå på krogen så jag gick och lade mig istället, ett bra beslut även om det gjorde att jag inte hann träffa Jens innan han åkte till Kina, tråkigt =/

Nu ska jag Linn och Mia åka och handla lite, käka lite mat och sen blire feest!

Var även idag på kyrkogården och ställde ett gravljus på patriks grav och ett i minneslunden till Angelica som inte har någon grav :/

Ha en trevlig kväll! Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0