Dagens i-landsproblem

Jag satt i lägenheten, och tänkte, fan vad gott det skulle vara med en macka!!

Som tur var hade jag under veckan inhandlat smör, bröd, juice och ost. Och nu passade det bra med en liten ostmacka och ett glas juice. men då stöter jag på ett problem.. tror du att jag hade någon ostyvel? Nee, det fick bli en macka utan ost. Blev lite arg först men sen kom jag att tänka på barnen i afrika och då tuggade jag glatt på min macka och drack min juice som en snäll flicka.



Nu blire donken, och jaaaa det är en sån dag idag då det är tillåtet ;P Ellerhur Westlund och Öman? ;D

Btw, jag ser ut som bambi ute, det är snorhalt, och det är så ljust av solen och allt det vita att man blir alldeles tårögd, nu är det snart vinter! ;D

Shibbyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0