Com Bo och bedrägerier

Mjaa det är trevliga samtal man får, får en utskällning för att jag tydligen är oduglig, innan jag ens hunnit göra något alls, stackars mig :( Sen är det nån som bokat ab på en kund som inte ens visste att han hade något från oss, urkundsförfalskning, dumma personer som sysslar med sånt ^^. Sälja Com Bo är lycka, billigt och bra erbjudande, fina grejer och kunderna blir jätteglada ;P

Syster kom förbi efter att jag somnat igår, lämnade lite kläder och en påse med massa mackor, en bit kladdkaka och en matlåda med panerad fick och potatis, tack syster yster :D

Ikväll ska jag, Martin, Johan och Linn hitta på nåt, typ, käka och bara må, kanske möjligtvis spela lite spel, kommr tvinga pojkarna att spela lite gura för mig ;D Imorn är vi lediga! Då ska vi åka till Sundsvall och kolla på snowboardkläder till mig. Hittat skitsnygg jacka på junkyard, men jag måste veta vilken storlek jag ska ha, kan ju hoppas att den finns på stadium :D

Nu ska jag återgå till arbetet mina vänner, och ovänner.. man vet ju aldrig ^^

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Martinsson

Jag kände helt enkelt att jag behövde en paus, d är helt enkelt för krävande att sälja så pass mycekt som jag gör varje dag:P



Utskällningen var säkerligen berättigad, du får skärpa dig fanny ;)

2008-11-12 @ 16:14:00
Postat av: Frida

Hej cutie! I miss you..

2008-11-12 @ 19:33:27
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0