Work it baby work it..

Hejhopp!
Då var det dags för att jobba igen då, inte så taggad om man säger så men det blir sista veckan jag jobbar kvällsskift på SalMar iallafall ;P Ska väl ta och gå härifrån om ca 10 min så jag inte kommer försent, tror det tar ca en halvtimme att gå :P
Svante har varit i Trondheim i helgen och har fortfarande inte kommit tillbaka? Vi har ingen aning om vart han är och arbetsbilen står på gården så han är inte och jobbar vad vi vet, koonstigt ^^

Anyway så var det väldigt trevligt hos Ronny i lördags, vi grillade och pratade oss igenom hela kvällen, kom en massa trevligt folk och jag njöt av att få umgås med alla trevliga människor :) Åkte hem och däckade vid tre :P

Igår var en sjuuukt seg dag, sov länge, softade som satan, åkte och såg Igor och Thiago mfl spela fotboll sen till skolhuset och hämtade massa filmer :)

Nu ska jag draaaa, hörs och ses!

Love you babyyy!!!


Shibbyy!


Kommentarer
Postat av: Frippi

Miss yooooooou

2008-05-06 @ 23:03:23
URL: http://friidaemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0