Vad är väl en bal i Stockholm?

Förmodligen alldeles, alldeles underbart ;P
Nästa fredag, den 23 maj ska jag och älsklingen åka ner till huvudstaden och bo på vandrarhem förmodligen. Johan som gick i min klass på gymnasiet har bjudit mig på bal i münchenbryggeriet där han och en massa militärpoliser ska ha bal, runt 450 pers, kan nog bli sjukt roligt :D
Det är tydligen en ganska fin bal där man ska vara uppklädd till tusen så jag ska ha min balklänning jag hade förra året, trodde inte jag skulle få använda den så snart igen! :D

Här ser ni en bild på kläningarna som mamma sydde upp åt mig och Elin, duktig mami ;D

image7

Här är även en bild på mig och Johan från lastbilen på studentdagen, happy days ;D

image8

Idag har jag inte riktigt gjort allt jag skulle göra men jag hade inte adressen till vart jag skulle skicka papperna osv så jag får göra det imorn ;P ringde iallafall skatteetaten? Så nåt gjorde jag ju iaf, plus städat lite på övervåningen :)
Sen åkte jag iväg och träffade Viktor ett tag, det var trevligt, vi käkade och sen åkte vi och tittade på hans nya lägenhet, vääldigt bra läge för den som vill bo mitt i stan :D

Nu ska jag och baby åka ut till Ramvik och se på film hos Ecke med Elisa och Andreas, kanske köper lite godis på godishuset också när vi ändå åker förbi ;)


Puss och kraaam!

Shibbyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0