Sommarfest på St: Petri Logen :)

Hallå :)
Sitter här med en cider i handen och väntar på att grillspetten ska bli färdiga så man får lite mat i magen :P
Igår vare fest och det var faktiskt sjuukt roligt :D En massa yngre tjejer där som jag inte hade någon aning om vilka det var men vissa var iallafall trevliga :P Var hos Sprock ett tag och sedan drog vi ner till hamnkrogen där Eight Balls spelade, som alltid ;D
Träffade sjuukt mycket folk som jag inte sett på år och dar och det var väldigt trevligt :D

Idag blev det en munk, langos och några remmar på den årliga marknaden på stan, även tivolit var där men vi åkte ingenting. Åkte och hälsade på några kompisar som ställt upp en husvagn vid donken parkeringen nere vid nattviken, de hade redan börjat kalasa ;P jag och några till åkte och köpte lite mat som jag som sagt sitter och väntar på nu, hoppas att det blir färdigt snart så man kan börja tänka på annat ;)

Ikväll är det sommarfest på logen dit förmodligen alla jag känner ska? Vekrar iallafall som det för i princip alla jag pratat med har köpt biljett så det kan nog bli galet kul :)

Ha en fin och trevlig lördagkväll :)

Shibbyy!


Kommentarer
Postat av: yazmina

svara gärna på dagens fråga i min blogg! :)

2008-05-31 @ 19:41:00
URL: http://yazmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0