So much to dooo

Scheeezus vad jag har gjort mycket de här två senaste dagarna, inte konstigt att jag aldrig hinner uppdatera bloggen :P

Det gick iallafall bra i Sundsvall, Martin var där och han stack hål på tungan, igen, och det gick lika bra som förra gången, hamnade lite längre bak nu men det gör faktiskt inget för då går den att dölja om man vill :)
Fortfarande svullen tunga och jag ser rätt knasig ut när jag äter men det går framåt, förra gången tog det tre dagar innan svullnaden försvann, får se hur lång tid det tar nu :)

Idag var jag på arbetsförmedlingen på ett sånt där grundmöte för alla "nya" arbetslösa eller vad man ska kalla det, sen pratade jag med en trevlig Elisabet som var väldigt intresserad av mitt jobb jag hade i Norge :P Alla blev avundsjuka när jag berättade om lönen där, moaha ;)
Fick iallafall papper som jag ska skicka in till A-kassan imorn så jag får lite pengar, kan vara bra så jag inte gör av med allt jag har på en gång :P

Andreas kök ser bra ut nu :D var och tjatade på Harrys idag, bänkskivan kommer inte förrän på tidigast tisdag, men imorn kommer förmodligen kyl/frys, mycket braa :D Min baby var där och tapetserade det sista idag också, det blev så fint ;D


Imorn blire till att ringa skatteetaten och säga att jag flyttar tillbaka till sverige och även gå till svenska skatteverket och anmäla mig där så det är gjort, skicka in papperna till A-kassan, träffa Viktor, kanske åka med Andreas till Sundsvall, köpa en ny skinnjacka? (:D) och försöka träffa Elisa också

Hektisk dag det kommer bli eller vadå? Bäst att gå och lägga sig ;)

Nattinatti! SHibbyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0