Snorig..

Buuu jag hatar att vara sjuk!
Varit i Sundsvall hela dagen med Jens och kännt mig hängig som fasen.. fick ont i halsen i förrgår och nu är jag täppt i näsan typ hela tiden, svullen på halsen också så jag får ont i nacken, piller is the shit! ;P

I måndags morse klev jag upp tidigt för att skjutsa systers pojkvän till jobbet, hade tänkt att åka och handla direkt efter men då skulle Elisa också med så då åkte jag hem och duschade och hämtade sedan upp henne.
Det blev ett jäkla rännande hit och dit men jag hade iallafall tagit med mig en picknik korg som innehöll tårta som var kvar sen mors dag, en filt, en termos med kaffe och en saftflaska, sen köpte vi till kiwi, vindruvor, varma nygrillade kycklingklubbor, en baguette och tzatziki som jag fick åka på tre olika affärer för att hitta, men det var värt det ;)
Elisa som hade packat ner bestick och tallrikar m.m. åkte ner med mig till sjukhusparken där vi mötte upp Erik och Tomas som precis fått lunch från jobbet, och de fick sig en överraskning för de trodde vi skulle hem och äta nån snabbmat eller nåt ;P Det var sjukt mysigt att bara ligga på filten och äta godmat och mysa med baby ;P När pojkarna hade åkt stannade Elisa och jag kvar en stund och solade oss ;P

Just ja, måste ju kanske berätta att jag är en sjukt klantig människa :P När Tomas och jag klev av tåget i Sundsvall när vi kom från Stockholm glömde jag telefonen... inte bra! Ringde till hittegodsavdelningen och de sa att det kan ta upp till en vecka innan den kommer dit och OM den nu gör det.. Vilket betyder att jag behöver en nyyy!
Har varit lite sugen på att köpa en i vilket fall som helst och nu har jag kollat runt lite, så typiskt mig bara att falla pladask för en telefon som inte ens kommit ut på marknaden än, och som dessutom kanske blir försenad och inte kommer förrän om 7 veckor?! Funderar iallafall på om jag ska köpa en billig "tills vidare telefon" och köpa den när den väl kommer ut :) Det är iallafall en w980 som ser ut såhär:


image9
Snygg vaaa? ;D


Aja nu ska jag vila lite och se på tv litegrann och sen kommer min älskling hit och tar hand om mig ;D Usch vad jag är bortskämd ;)

Puss och kraam :D

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Frippi

Inga bilder från balen? :o

2008-05-28 @ 22:16:45
URL: http://friidaemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0