Slut på helg!

Tjoho!
Haft en heelt okej helg faktiskt, både tagit det lugnt och hunnit med massa roliga grejer :)
Åkte till Sundsvall ändå, efter många om och men :P De ringde vid halv tre och sa att nu hade även diskmaskinen kommit så vi skyndade oss ut till Älandsbro, hämtade Tomas, släpvagnen och drog iväg :P Hade lite bråttom eftersom vi skulle vara tillbaka i stan runt fem för då skulle ju vi till stugan.

Hämtade alla vitvaror (kylskåpet var iofs grått) och sen köpte vi kakel och drog hem igen, halv sex hade vi burit upp alla sakerna till lägenheten, bra jobbat av oss tycker jag ;)

Det blev pajätning i stugan, räkpaj och kycklingpaj, yummie ;D Sen såg vi på indiana jones och efter det hockeyn tills det gick så dåligt att vi blev less och gick och lade oss ;)

Baby och jag fick en skön sovmorgon och softade i stugan hela dagen, käkade hemmagjord pizza och sen drog vi in till stan för att gå på Studentspex :)

Det var inte lika bra som det varit tidigare år men man fick skratta litegrann iallafall och det var bra :)
De som inte vet vad studentspex är det en teater som studenterna på universitetet gör varje år. De har olika teman varje år och iår hette den "Så in i Norden. Det fanns en massa grottmänniskor och dinosaurier i den, väldigt snygga kostymer de hade ;)
De sjunger en massa kända låtar som de ändrat texten på och kommer med skämt som vi i publiken kan få välja mellan att skratta eller skrika bu åt :P Man kan även skrika omstart och då måste de snabbt komma på ett annat skämt att dra, väldigt roligt faktiskt :)

Mitt favoritspex är nog "Tors hammare", som handlade om när hammaren blev stulen och det blev kaos bland asagudarna :P

Efter spexet blev det iallafall fest, igen :P Åkte till Linn och hälsade på alla brudar, Mikka var också med, sötnosen ;D Sen kom det en massa killar och det blev helt plötsligt väldigt mycket folk där, väldigt roligt :D
När alla skulle på krogen åkte jag och Mikka till Andreas och fortsatte festa där :P Åkte hem vid två, käkade en pizzamacka och somnade vid tre eller nåt ;D

Igår städade jag hela övervåningen som jag lovade mamma och sedan tog jag det mest lugnt hela dagen :)
Såg 21 på bio på kvällen med Elin, Mathias, Andreas och baby :) Den var faktiskt rätt bra, mycket bättre än vad jag trodde eftersom den fått så dåligt betyg på moviezine ^^

Idag har jag färgat håret! Det blev jätte fint och jag är sjukt nöjd ;D Kommer upp en bild sen :)

Hörs senare!

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du var ju skitsnygg i håret idag :D

2008-05-20 @ 18:35:30
URL: http://emeliemari.blogg.se
Postat av: Frippi

Lur! När ska vi mysa då? :p Miss u!

2008-05-20 @ 21:59:00
URL: http://friidaemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0