Saknar

Hejsan
Jag saknar min baby :( Sagt det förut och säger det igen men jag vill åka hem nuuu.. bara en vecka kvaaar!!!

Ingen övertid än så länge den här veckan, lite tråkigt men skönt att få sova länge även ;P Kom hem igår vid kvart i tolv från jobbet, och då står det fleera tårtor på bordet? Var så god och ät säger Svein Ole, whaaat?
Haha både han och nån farbror till honom har nyligen fyllt år så de hade firat det hemma hos hans föräldrar tidigare igårkväll så då fick vi mumsa i oss resterna ;) Det var en apelsinchokladtårta som även kallas för "negerkake"? ;) en jordgubbsmoussetårta och en som smakade helt underbart med cocos på, gissa om vi blev som galningar? ;P 

Nu ska jag ta på mig kläder och kliva upp ur sängen, kanske göra lite mat ;) Ska åka in till Sistranda idag och betala hyra och gå på likningskontoret :P Sen blire jobb 15.00-23.30!

Hadet så bra!

Shibbyyy!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0