Prosit!

Jag måste sluta nysa! jag är inte förkyld på något sätt alls, men näsan verkar ha börjat tycka om att nysa ändå? wierd ^^

Iallafall sitter jag och väntar på att Tomas och hans bror ska komma hit, Micke har tydligen alla sims expansioner på sin dator, jag kommer bli lika stor nörd som Frida! Även om Frippi inte har några expansioner, moahaha! ;)

Om en halvtimme ska jag på stan och träffa Linn och ovannämnda Frippi som borde ha jobbat idag? ;) Smart girl!
Sen ska jag hämta tågbiljetter till mig och Tomas som åker til Stockholm imorn ;D

Ikväll ska jag mysa med min sötnos och kaaanske umgås med några fler det får vi se ;P

Tjipp åee tjipp ;)

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0